Ops! Ona...

31.8.06

Pausa

Ja em diuen que no escrigui posts escoltant a Extremoduro, que després les frases em resulten ràpides i inconexes, sense sentit, vaja.

La pausa ha estat temporal (ara ja ho torno a ser, que diguem). Però hi ha novetats en la meva vida. Vaig a viure a Barcelona en un pis d'estudiants (després de 5 anys de pujar i baixar) i el pròxim dia 16 vaig a fer la Matagalls-Montserrat.

La pausa era per tot això. Ara em foto caminades de 5 hores al dia, vaig amb bici a les tardes i algun dia hauria de fer tot el tema del pis.

Tot vindrà, tot.

3 Comments:

  • Molt bé, molt bé... el Bellosoli marxa i vostè arriba... més val tard que mai, no diuen això...?
    Aquí l'esperen les nits de festa, les birres a les vuit de la tarda, els cafès de "matinada"...
    Ja m'agradarà veure'l escrivint versos sobre la Rambla regada per els de la Bcneta!

    Benvingut hollywoodenc, això és Barcelona!

    By Blogger rhanya2, at 1/9/06 00:46  

  • ui, tot va de pisos últimament pel que veig. Molta sort amb el teu!
    Jo et deixe el mail per a que m'expliques alguna coseta sobre el pis de Vilanova, que encara no he trobat res! Moltes gràcies! :))

    qamaraini@yahoo.es

    By Blogger nimue, at 16/9/06 10:12  

  • Bona nit senyor Marduix, sóc la zOra. L'Estanislau m'ha incitat a visitar el seu blog, i veig que torna després d'haver descansat! Necessitat bàasica dels éssers humans i no humans.
    Jo també estic de canvis a la meva vida, he marxat un any a viure a Suïssa. Penjo les cròniques de l'estada al meu blog, on el convido sempre que vulgui.

    Molta sort!
    Molta sort en tots els canvis.

    By Blogger _zOra_, at 28/9/06 00:23  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home