Ops! Ona...

3.8.06

Calla

Li vaig dir adéu. Al cap de vint metres em vaig girar per veure com tancava el portal i pujava escales amunt. La vida li corria amb pressa a les venes i la passió li exigia una mica de paciència.

No sabia per què li havia dit a ella. Hi hauria pogut anar sol al concert, tornar caminant sol i no m'hauria despedit de ningú amb dos petons tebis a les seves galtes. Potser el què venia després tampoc hauria sigut mai.

Em costava recordar els instants al seu costat, les frases dites d'esma i les mirades que s'entelen entre el fum dels bars. Però tot m'era familiar i càlid.

I mai puc acabar aquesta història, que els ulls s'em omplen de dolor, que els ulls em cremen amb els records.

4 Comments:

  • "...i arriba un dia que sa vida és un teatre que se diu felicitat,
    primavera i trinaranjus amb qui més t'has estimat,
    te regal sa meva vida
    sense tu ja no me val..."

    By Anonymous Anònim, at 3/8/06 10:31  

  • no ens passem, no "creieguem" (ho veus com em falta un curs de català) en l'amor com un verí diví.
    no ho és.

    By Anonymous Anònim, at 3/8/06 15:19  

  • Jo no he dit pas que ho sigui. Clar que no. Però té la capacitat de fer-nos sentir de mil maneres diferents, algunes que ni ens imaginàvem que existien. I me n'alegro!

    By Anonymous Anònim, at 3/8/06 20:30  

  • Buff! Això de la conversa entre anònims m'estressa, i molt!

    By Blogger Marduix Gebrat, at 3/8/06 23:59  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home