Ops! Ona...

3.8.06

Deixar

Hauria de deixar d'escriure de forma compulsiva. Això d'escriure per fer teràpia alternativa no sé pas si és el què em canvé més. Em diuen que hi posi fotos, que resulta més amè. No vull que resulti amé, només vull escriure. Ja em perdonareu.

També caldria que deixes el trist costum d'escriure i no repassar el què escric, d'escriure i no llegir els comentaris, d'escriure i fer-me fonedis dins meu. Crec que em començo a inventar històries en la meva vida només per a poder-les escriure aquí.

Facilito les reaccions a la gent, m'impregno de càbales imperceptibles i em desfaig entre les dents dels meus acompanyants tot buscant alguna cosa per escriure.

2 Comments:

  • has d'escriure si et ve de gust. I si és el que t'agrada doncs fes-ho.

    By Blogger bellosoli, at 3/8/06 01:34  

  • deixar d'escriure = artrosis i mort lenta i dolorosa

    By Anonymous Anònim, at 3/8/06 15:15  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home