Ops! Ona...

29.7.06

Mal

Encara em fa mal el peu. El tinc molt inflat, però no em sé estar quiet. Ara hauria d'estar amb el peu enfilat i amb gel. He anat a esmorzar a les vuit del matí, un d'aquells esmorzars que no s'haurien de fer si no fos per prescripció mèdica (amanida, entrepà, etc.).

També em fa mal el cor. No pensava pas que em m'arribés a saber tant i tant greu deixar de veure els nens i nenes del Campus. Em vàren fer un regal molt bonic que ja el tinc penjat a l'habitació. També em sap greu deixar de veure els monitors i monitores. Espero que l'estiu ens faci retrobar els somriures de complicitat entre nosaltres.

Gràcies per tot a tots.

2 Comments:

  • cuidis el peu marduix gebrat! ja hi haurà temps per tornar a fer el cabra, ara toca repos!

    By Blogger bellosoli, at 31/7/06 00:09  

  • En el meu cas es el braç. Tres setmanes inmobilitzat.
    Collons que n' és de comlicat escriure amb una ma i prou.
    Prenguis-ho amb calma Sr Gebrat. Com jo que no puc ni agafar la meva cargleta.

    bon dia.

    By Anonymous Anònim, at 2/8/06 11:05  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home