Ops! Ona...

27.11.06

1 comment

Collons! Un comentari, i de propaganda.

3 Comments:

  • Tranquil·la home... tot té el seu temps. :P

    Salut!

    By Anonymous Anònim, at 1/12/06 14:59  

  • Fortuna, el Marduix és... tranquil.

    I jo Marduix, també havia llegit el teu escrit, i tu saps com m'agrada com escrius, però atrafegada com estic no et vaig deixar cap "comment". Em sap greu, te'l deixo avui: bonic però massa trist, massa bolcat en el passat. I si aprofitem que torna la boira per tornar a començar?

    una abraçada.

    By Blogger rhanya2, at 3/12/06 21:12  

  • Tu hi ets

    La tardor esdevé en dies tristos i apagats, potser la melancolia de les paraules queda, però la tristor desapareix en tant que, com diu Violette, torna la boira.

    Per sort o per desgràcia, l'infinit no pot ser ningú

    By Blogger O., at 5/12/06 14:53  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home